יום ראשון, 11 בינואר 2009

כנס גלובס או כנס בלוגס? תלוי את מי שואלים!

כמו שכבר ציינתי באחד הפוסטים הקודמיםם

זומנתי ל"כנס גלובס לארוחות צהרים" (אה..וגם לעסקים)

בעיקרון היה מעניין מאד ,לפחות בחלקו המעניין ,כי בחלקו הלא מעניין ממש לא היה מעניין.
לדוגמא -איזה בכיר סיני שהציג מצגת שנראתה לקוחה מימי הזוהר של תחילת שנות ה-90 ודיבר על משהו שלא בדיוק הבנתי וגם לא כל כך ניסיתי להבין ,כי הייתי עסוק בלחשוב על האנימציות הגרועות בפאואר פוינט.

טוב קדחתי קצת ..אז אני אעבור לחלק האומנותי..לתמונות
זה בריכת השחייה ומלצרית שמנסה לקפוץ על רגל אחת תוך חלוקת סושי מעולה.אה, ולמי שמתעניין ירד גשם אז לא שחינו.



אוכל אוכל אוכל.....אנשי עסקים בנטורקינג עם פירה וקבב


פעילות שיווקית משעשעת של NOKIA זיכתה אותי בפיג'מה זרחנית משהו


מבטיח שאין פה פוטושופ- רק ערמות של פאפפיה ועוד פירות ביזארים בחסות הנדיבה של ORANGE שלא רצו להיות באנאלים ולהביא תפוזים!!




הי וגם ג'ף פוולבר היה, והוא היה עסוק רוב הזמן בלהיות עצבני ולהקליד דברים בסלולר שלו ,ובלהרצות בלי מצגת



אני הייתי עסוק בלהיזכר לאיזה שחקן הוא דומה - ומזל שהאינטרנט בסלולר הזכיר לי את השחקן האגדי בסרטים הזויים "יונה הייל "





אהה וגם חילקתי את הכרטיסים של חבר'ה החדש -והרבה אנשים התפלאו שהם כבר שם (בתקווה שזה לא היה המנקה)


בכל אופן ,כל התודות שמורות לגלובס שזיכו אותי להתערבב עם השמנה והסלטה של מדינת ישראל ובמחיר של פוסט שנכתב בשעה 2:00 בלילה 5 דקות לפני שאני הולך לישון וברמת יצירתיות של דב פנדה (אל תתפסו מהם,הם די משעממים)
הי גלובס - תשאלו את עצמכם מה עדיף?
כמה הקלקות היתם מקבלים בעוד באנר ב-900 שקל שה-CTR הממוצע היום הוא 0.2% ?

בוא נראה
ב-900 שקל נגיד הייתם מקבלים 200,000 חשיפות (השערה)
200,000 חשיפות לחלק ל100 זה 2000
2000 לחלק ל-5 זה 400

מה אתם מעדיפים? 400 איש שיכנסו לאיזה מיניסייט מסריח או פוסט איכותי שנוטף ממנו זיעה של משהו שממש מתאמץ להיות מגניב (:

(לא יודע,פתאום 400 נשמע לי הרבה)