יום רביעי, 10 בדצמבר 2008

אמרו חיבים להסתכל קדימה -אני לא אסתכל?


מישהו פעם סיפר לי איזה אימרה משעשעת עם נימה של אמת, הוא אמר:
אתה יודע, שנה שעברה היינו על סף תהום!! ,אבל השנה צעדנו צעד גדול קדימה!!
כל פעם שמישהו אומר לי תסתכל קדימה ,אני ישר מקבל סחרחורת.
עזבו אותי . מה רע בלמטה או אחורה? מה איבדתי בקדימה?
אבל הפעם שפנו אלי עם הצעה חסרת תקדים להסתכל קדימה בכנס לעסקים של גלובס (ועל הדרך גם לדפוק ארוחת גורמה)
ועוד בחינם!!!
אמרתי ... לחיי כל הסחרחורת בעולם ,אני הולך לראות מה הולך שם ,ולהתערבב עם כל המי ומו (שמעתי שיש סטיק עגל)
שלחו לי גם לינק לתפריט של ההרצאות (איפה הלינק לתפריט של האוכל???)
ונראה שיש כמה דברים מעניינים! אבל אני לא מבין למה תקעו להם כותרות שלא עושות חשק של עוד.
החדשנות כמנוף בתנאי שוק משתנים - נשמע כמו כותרת של ספאם בדה-מרקר
אבל חדשנות זה השם השני שלי , אז אולי הם יפילו אותי מהכיסא (ולא בגלל הנטיה שלי להירדם בהרצאות)
סופר Marketing - בסופר תקופה - זה כותרת לעניין!!
וגם הנושא נשמע מעניין-
איך משפיעים על הלקוחות היום • מהי הפסיכולוגיה מאחורי החלטת הצרכן • איך מפרסמים ומשכנעים בעידן של עודף גירויים • כיצד עוברים מפרסום תדמיתי לפרסום עדותי
אני זוכר שלמדתי פרסום ,בשיעור הראשון נכנס המרצה ואמר:השנה אנחנו נלמד איך למכור לאנשים דברים שהם לא צריכים, לצערי (או לא לצערי) יצא לי כמה פעמים למכור לאנשים דברים שכאלה ,ושאלת המיליון יורו ,זה איך באמת עושים את זה טוב יותר... (-:
וכמובן..כמובן...כמובן:
מהם הכלים שהאינטרנט מציע לעסקים בתקופת משבר • האם תקשורת האון-ליין משמשת כמעצימת המשבר • איך עובר האינטרנט מבנק ידע למניפולציית מידע • מי יהיו השחקנים המובילים ברשת בטווח הקרוב
חשוב לציין שמר ג'ף פולבר בכבודו ובעצמו מגיע לחלוק כבוד לאינטרנט הישראלי -ככה שנראה לי הולך להיות מעניין
ואולי גם ניצא עם איזה תובנה מרעננת
בכל אופן ,אני אכתוב ביום ראשון על כל החוויות שלי מהכנס ואל תדאגו ,גם על ארוחת הגורמה (חבל שזה הדבר היחידי שלא קליקבילי בעמוד של הכנס)

2 comments:

אנונימי אמר/ה...

אני גם מתכונת להיות בוועידה הזו.
מקווה שיציעו שם פתרונות קונקרטיים למיתון
העסקים אצלינו בקנטים..

orinsun אמר/ה...

גלעד אני מבקשת ביקורת מזון מפורטת.

מממ... אבל אחרי הארוחה, כי כשנאכל אני לא רוצה שתפריע לי להנות ;)