יום שני, 24 בנובמבר 2008

כל מה שרציתם לדעת, עכשיו בגירסת התמונה!

אני לא יודע אם שמתם לב (כי אני שמתי לב, ובגלל זה אני כותב פוסט כרגע) אבל בשנים האחרונות נולד איזה טרנד שיווקי מטומטם ולא ברור, שרואה בנו הצרכנים -ואני מרשה לעצמי לקחת את זה לקיצוניות מסוימת- כאינפנטלים!!

ואני מדבר על הצורך ללוות כל הסבר שהוא המופיע על מוצר מסוים,באיקון חמוד ומתוק וקוצ'י פוצ'י ואיזה מגניבים אנחנו..

אני חושב שזה התחיל בקטנה באיזה איקונון שניסה להסביר בצורה עדינה שדיאורדורנטים לא נוסו על ארנבים חמודים,
ו..הא...גם איקון שניסה להסביר איך נראה החור באוזון,ולמה לא כדאי לעצבן אותו.
וזה מגיע לרמות מחרידות שהיו גורמות לרפי גינת לשקול שוב אם הוא בתפקיד הנכון.

ואם אתם תוהים על קנקנכם על מה אני מדבר? תמונות קשות לפניכם!

נתחיל בכמה מוצרים שריפרפתי בארון הפסטות והקוסקוס שנמצא בכל בית, ושנועד למקרי חרום בהם פתחת את המקרר יותר מ-17 פעם והבנת סופית שאין מה לאכול ושהגיע הזמן שתתחיל לבשל או שתגווע ברעב!!




שימו לב לחשיבות של האיקון של השעון שמזכיר לי שכל פעם שאני מנסה לנחש שעברו 7 דקות אני דופק את ארוחת הצהריים.
והאיקון של הלב??? הוא רוצה אל אמא!!


נעבור למגבונים -המצרך הכי מבוקש בבית עם שני ילדים, מלבד זמן פנוי..

על השפנפנים החמודים שמעולם לא השתמשו במגבונים כבר ציינתי באחד הפוסטים הקודמים שלי

אבל שימו לב לאייקון שממחיש כי המגבון הוא היפולארגני שנבדק דרמוטולוגית! מהאיקון אני אמור להבין שלקחו מגבון ומרחו על פרצוף של ילד ,אז מה הם מזבלים לנו את השכל עם היפו.שמיפו?!

ולמה רק איקון של הרב מאיר לא הצליחו להשיג! לא יכלו לשים איזה איקון של זקן?


בכל אופן, ויסוצקי לקחו את זה עוד צעד קדימה בקופסת התה הקלאסית שלהם.





איקון "טעים עם לימון" -נו.. ניחא ,אני מבין חתיכת לימון... החלב מה???

ומה הקשר בין אחסון בכלי סגור ללוגו של באטמן??

ולסיום, ולשם זה התכנסתי ,חברת אחוה שאני נותן לה את הכבוד הראוי בתור יצרנית טחינה -המאכל שאני הכי אוהב - החליטה שגם היא מאמצת בחום את הטרנד .אבל מה לעשות שמנהל המותג ניסה לדחוף כמה שיותר משפטים, ואילו המעצב נתקע בלי רעיונות קריאטיבים מספיק לאיקונים!!

ובכן, במקרה כזה נוצר משהו מאד מעניין ומסקרן (וחשוב מאד לצרכן)
לפניכם התמונה:


ידעתם ששומן טרנס נראה כמו תמנון ואילו כולסטרול נראה כמו חתיכות של תמנון?
עכשיו אתם יודעים!

אין תגובות: