יום ראשון, 20 בספטמבר 2009

כנס אפל בתל-אביב דיזנגוף

נו,איך היה? ובכן הפעם אני אתן לתמונות לדבר

בכניסה היה תור, לא ארוך במיוחד ,אך בכל אופן זמן ההמתנה לכניסה ערך בין 5 ל 10 דקות

וזאת במטרה למנוע לחץ בתוך החנות – אך במידה ואתה בלוגר ומחזיק במצלמה זה ייקח לך 1 דקה (מנסיון)

IMG_3582

הצלם סובל מתסמונת –חוסר ידע בצילום

אוקי, אני בפנים, ים של מסכים ומוצרי APPLE

וגם איש אחד מרוכז מידי שלא תהיה לו תשובה מספיק טובה כאשר אשתו תשאל אותו למה הוא חזר מאוחר הביתה

IMG_3585

אחחחח אני רוצה כזה בבית שלי ):

למרות ששוב ,כמו שכבר ציינתי – אני יותר טיפוס של PC

IMG_3586

מסכים לא קשורים לכלום ניסו להעביר מסר מסויים –חבל לפי דעתי בזבוז

היה יכול להיות פה גימיק נחמד

IMG_3590

 

בסרטון הבא אני נובר במערכת ההפעל החדשה של ה-MAC ה-SNOW LEOPARD שכולו מבוסס על איקונים חמודים

אחחח….אני חולה על איקונים.. תנו לי איקונים בכמויות

יש לי על זה פוסט נחמד –דרך אגב

לא הבנתי מה בדיוק עושים בחדר הזה –אבל גם לא היה לי כוח לשאול

מישהו יודע?

IMG_3588

באתי בגלל המחיר ונשארתי בגלל השירות ותתפלאו יש שם גם במקום מחלקת שירות… אמריקה (:

IMG_3592

לסיכום:

אחרי 5 דקות קלטתי את הקונספט שהוא נחמד פלוס

וישר רצתי להתנסות ב-I POD TOUCH שאני מנסה לשים עליו את היד כבר כמעט שנה

אך ממתין באדיקות לאיפון

ותשמעו..אין מה להגיד ..המכשיר הזה זה גאדג'ט העשור

תגובה 1:

דורי בן ישראל אמר/ה...

באיחור אופנתי הייתי שם לפני כמה ימים, לא מרשים כמו שדמיינתי שיהיה...