יום חמישי, 3 בספטמבר 2009

התפוח נפל רחוק מאד מהעץ שלי

בתור חנון מחשבים ופריק של PC עוד מתחילת שנות ה-90, תמיד ראיתי את כל המוצרים של APPLE רחוקים ממני שנות אור

הם היו מזכירים לי סנובים כאלה , בנויים בצורה ייחודית ,לא מתאימים לכל אחד , לא מאפשרים להפעיל את כל התוכנות ש-PC מאפשר.

אבל בכל אופן תמיד הייתה לי  את התחושה שיש בהם עליונות מסוימת ובמיוחד בשוק ה-PC הפרוץ שבו המחשב שלך מורכב מאסופה של רכיבים שלך תדע מאיפה הגיעו.

גם סוף שנות ה-90 והעיצובים החדשניים של המקינטוש עם המראה ההי-טקי הוסיפו לי טיפה לתחושה של הניכור. חשבתי לעצמי – בשביל מה להשקיע הרבה כסף בשביל לקבל עיצוב?

אני צריך מחשב שיאפשר לי את כל מה שאני רוצה , מבלי מגבלות של סינון.

אני מרגיש שבשנים האחרונות המותג  APPLE מתחיל לרדת לעם,לאנשים "הפשוטים" ומאפשר גם להם לטעום מהתפוח העסיסי

אם זה האייפוד ששינה את כל מה שידענו על נגנים ואיפשר לנו לקנות אותו במחיר נורמאלי . והאייפון שהוציא מהמכשיר הנייד דברים שהוא בעצמו לא ידע עליו , וגם הלפ-טופים החדשים שלהם הכוללים מערכות הפעלה ידידותיות מתמיד .

היום APPLE נתפס בעיני כמותג מגניב , יצירתי, חדשני  אבל גם נגיש!!

וזה מספיק לי כדי  לרצות לבוא להשקה של החנות החדשה שלהם בדיזינגוף סנטר ביום ראשון

מה יהיה שם?

אין לי מושג ירוק כהה עם נקודות בורדו

אבל APPLE זה APPLE ואני בטוח שהם מכינים משהו נחמד ביותר

ומקסימום נשטוף את העיניים ונחזור לסוני אריקסון הישן והמקרטע שלי

להלן הכרזה של הפתיחה – נראה מסקרן משהו

הזמנה לפתיחה בערב

אין תגובות: