יום שני, 28 באפריל 2008

אומנות הסקר או, למה הם כל הזמן מתקשרים אלי?


לאחרונה אני מותקף בגל צונאמי (עברו כבר כמעט 4 שנים מאז הצונאמי וזה בוודאי פאסה להשתמש במילה

הזאת -אבל אני מרשה לעצמי ) של סקרים טלפונים מהזן הכי נחות שמטרידים את מנוחתי (בדרך כלל שטיפת כלים

ומקלחת לילדה)




עכשיו ,ניחא היה מדובר בסקרים עניינים שבהם היתי משנה גורלות של אומה שלמה (מה עדיף נמלטים או אבודים)

אבל אלו שאלות חסרות כל הגיון , כתובות על ידי עילג סלעים המקבל את שכרו לפי כמות ולא איכות. (עילג סלעים -

תרשום, יכול לשמש כתחליף ל"עילג לגבות" או כל אחד מהביטוים האלה שמתעדכנים בתדירות גבוהה יותר

מהאנטי-וירוס החדש שרכשתי ולא מפסיק לעדכן את עצמו לדעת...)


ועכשיו, בואו נשים בצד לשניה את הרמה הנוראית של הסקר והתשובות שלא מתירות לך ברירה,

לדוגמא: כמה אתה אוהב מילקי מ-1 עד 10??? בוודאי 7 ! מה חשבת שאולי 8? .פחחח, איך אפשר לאהוב

מילקי 8?

את השאלות מקריאים חבורה של נערים שהתקבלו לעבודה לאחר שהיו צריכים לאיית את שמם כראוי, סביר להניח

שהם יעזבו את העבודה כבר באותו ערב , וכרגע הדבר האחרון שמעניין אותם זה התשובות שלך..

כך נוצר מצב שאני מוצא את עצמי עונה שני שאלות על מוצרי חלב ,שאלה על משכנתאות ,חצי שאלה על תכנית

טלוויזיה , ולבסוף מ-1 עד 10 כמה הייתי מוכן לאמץ צב בבית שלי!!!


וכאשר אני מתלונן על השאלות חסרות כל קשר שמציבות אותי במצב מביך (לא יודע אם סתם לא בא לי לאמץ צב

או שזה קשור לזה שכרגע שקלתי כמה אני אוהב מילקי) ,אני זוכה לתשובה צנונית בסגנון ,SORRY זה מה

שהמחשב נתן לי!


ואני שואל, והאם המחשב היה שואל אותך פתאום : האם אתה מעוניין להתחיל מחדש את החלונות -גם את זה

היית מקריא לי .

אין תגובות: