יום ראשון, 20 באפריל 2008

גגל את עצמך לדעת!




לא תודו , אבל יצא לכם לגגל (GOOGLE) את השם שלכם!


גם אני לא מודה! אבל הקלדה אקראית של האותיות של השם שלי בצירוף מרכאות רנדומליות,


הביאו אותי למצוא את פח הזבל ההיסטורי שלי ברשת!




כל קשקוש הזוי שכלל שילוב מקרי של השם שלי - אותר בשניות על ידי מנוע החיפוש האימתני של גוגל..


שיודע גם למצוא חמץ-דרך אגב:






מה לא מצאתי שם :


טוקבקים נלהמים הנמצאים על הגבול הדק של משפט פלילי - לעומת טוקבקים חננים להחריד הדורשים שכירה של חברת SEO שתעיף אותם משם!


ביקורות סרטים שכתבתי לפני -10 שנים עם טעויות כתיב שמגדירות מחדש את השפה העיברית.


הגיגים שנכתבו בשעות לילה מאוחרות תחת השפעה של חוסר באלכהול..


וגם שירים שכאלה, שרבוטים של מילים שכתבתי מהר כדי שאני לא אתחרט באמצע!


אתם יודעים מה-קחו אחד להנאתכם!- שיר שכתבתי לפני 8 שנים בערך...

יאלה מה אכפת לי -ממילא יש פה פחות קוראים מהעיתון :"העין השביעית"...


ראיתי אחת מרחוק, אמרתי, שווה להכיר.

ואם יש חבר, אז חבר זה לא קיר.

אך למרבה הצער ממרחק מאה מטר הסתבר זאת זקנה ,עם רגל בקבר.

ולמרות על הדף זה לא נשמע אסתטי ישבתי כתבתי את שיר הפתאטי



על קפה ישבתי,קלטתי בלונדינית שיער ארוך גולש, עינים של סינית.

לקחתי ת'צ'אנס, אך טעות בהימור כשבאתי לשאול, התברר זה בחור

ולמרות שהקטע לא נשמע פואתי המשכתי לכתוב את שיר הפתאטי



אמרתי עזוב נסתמך על שידוך בכל זאת, עד כמה אפשר לרדת נמוך

אמרו לי יפה ,רק אל תשים לב לאף

אך כמה צומת לב ת'מושך, כשאתה יוצא עם קרנף.

ולמרות מקצועית זה לא נשמע אתי הגעתי לאמצע שיר הפתאטי


יש עד סיכוי, נכנסתי לרשת כתבה שם אחת שגם מיואשת קבענו פגישה,

אך זו עלתה על שרטון הסתבר לי,שיקרה, שוקלת כ- טון

למרות שעכשיו זה כבר לא קונקרטי עוד בית הוספתי בשיר הפתאטי.


מה לעשות החיים הם כה ציינים יסכימו איתי מיליארד וחצי סינים

כשפגשתי נורמלית, אמרה יוצאת לטיול כיום מתגוררת עם שוודי בחו"ל

נשמע קצת מוגזם אבל האמת היא הכל אמיתי בשיר הפתאטי


אז בלי בחורה,אני סתם רווק

אבל ת'אמת חברה עולה הון עתק

אם אתה רוצה בחורה אז שזה יהיה ה-מוטו

שבוע שבוע מלא טופס לוטו.


ואם השיר נשמע קצת עצוב זה מענין לי ת....




אין תגובות: