יום חמישי, 10 באפריל 2008

כמה דברים שאני לא סובל בכספומטים!

לא יודע למה .. אבל אני מרגיש צורך לשתף את 0 קוראי עד כה

(יחסי ציבור גרועים ועוד למישהו שמתעסק בתחום)

על כמה דברים שאני לא סובל בכספומטים!






















אז ככה:

מעצבן אותי האנשים שאחרי שהם סיימו להוציא כסף -מוצאיםעוד כרטיס.. ושוב את כל הפרוצדורה....

מעצבן אותי אנשים שמתעקשים בכח לדחוף את הכרטיס שלהם בכיון הלא נכון


מעצבן אותי שלוקח לי 20 שניות לשער אם הפעם אני אקבל תדפיס או לא יקבל!

ולמה תמיד תיבת התדפיסים מלאה עד למעלה ותקוע שם מקל ארטיק!


מעצבן אותי זקנים שלא מבינים שמדובר במסך מגע ומנסים ללחוץ על כל מה שזז...

מעצבן אותי שתמיד את הסכום שאני רוצה, אין מוכן , ואני חייב תמיד להקיש אותו בעצמי..

מעצבן אותי שאני אף פעם לא יודע מה אמור לצאת קודם -הכרטיס, הכסף או התדפיס ואני תמיד מוכן עם האצבעות במקום הלא נכון...

מעצבן אותי שאנשים סופרים את השטרות אחרי שהם מקבלים את הכסף..אבל גם אני עושה את זה...


מעצבן אותי שהמכשיר מודיע לי שהקוד לא נכון אחרי שכבר סימתי 90% מהתהליך....

מעצבן אותי שבכספומטים הנידים אף פעם אין שטרות ולמוכר לוקח 20 דקות למלא את המכונה....

מעצבן אותי אנשים שעשוים פעולות אחרות בכספומט חוץ מלהוציא כסף -חוכמולוגים!!!!


זהו... את שאר הדברים בכספומט ..סבבה לי!







אין תגובות: