יום ראשון, 25 במאי 2008

תובנה קטנה על החיים-מותר לי!

90 אחוז (מספר פיקטיבי) מהבלוגים נחשבים כהגיגים - מה שאומר במילים אחרות: אין לי באמת משהו מעניין להגיד!, אבל ,הי!! יש לי בלוג - ומשהו צריך להיות כתוב שם!

גם הבלוג שלי חוטא בהגיגות יתרה , ואני חי עם זה די טוב.
וגם בפוסט הזה אני הולך להגג לי להנהתי . ולמי שלא נוח עם זה שיקפוץ מהגג (תרשום-משחק מילים).

בכל אופן.
חשבתי על זה!
להפיק היום סרט זה חתיכת סיפור!
מפיק,במאי,תסריטאים,שחקנים,צלמים,עורכי סאונד, עורכים,נער מים וכו וכו וכו....
ובסוף אנשים משלמים כסף לצפות בזה.

ואילו בחיים שלנו , אחנו עושים את כל זה לבד!
טב,אז אולי ההורים שלנו הפיקו אותנו ויחסית בתקציב לא גדול (: ,אבל אנחנו:

  • כותבים לעצמינו את התסריט של החיים.
  • מבימים את עצמינו מול כל העולם.
  • משחקים את השחקן הראשי..
  • מצלמים את הכל ועורכים ( רק מה שבא לנו לקלוט).
  • קולטים את הסאונד
  • ולבסוף גם מגישים לעצמנו מים.....

אז מה ההבדל??

ההבדל הוא שהסרט שלנו לא מעניין אף אחד ,והוכחה לכך היא שאתם לא רואים אנשים לועסים פופקורן מול הפרצוף שלכם.

צדק מי שאמר שהחיים בסרט!!!

אין תגובות: