יום ראשון, 18 במאי 2008

איך פוטרתי מגוגל עד לפני שהתחלתי לעבוד שם (:


אז כמו שדיווחתי לפני שני פוסטים ..
נרשמתי לשירות ADSENSE של גוגל במטרה לעשות את המיליון שלי (מיליון רופי) לפני גיל 30 והכל דרך הבלוג.


אז מסתבר שגוגל חושבת אחרת.

שימו לב למייל שקיבלתי מהם לפני יומים כתשובה להרשמה לשירות.


Hello gilad elster,Thank you for your interest in Google AdSense. Unfortunately, afterreviewing your application, we're unable to accept you into GoogleAdSense at this time.We did not approve your application for the reasons listed below


או במילים אחרות ...לך חפש .. אנחנו נתקיים טוב מאד גם בלי הבלוג המצ'קון שלך....

אבל בכך לא הסתיים העניין, מסתבר שהבקשה שלי גרמה להרבה כאבי ראש איש שם במשרדים של גוגל.

שימו לב לסיבה שבגינה לא התקבלתי לשירות שהיה הופך אותי לשייח סעודי .


.Further detail:Unacceptable site content:


אתם קולטים -הם פשוט קראו את הבלוג שלי...


תמשיכו לקרוא....


We've found that your site contains language encouraging users to click on the ads you're displaying. To avoid inflating advertiser costs, we do not permit sites that encourage adclicks to participate in the AdSense program. If you'd like to participate, we ask that you please remove any language from your sitewhich encourages users to click on ads.

ובקצרה-שידלתי את קוראי להקליק על המודעות הלא קליקבליות (שלא מענינות אף אחד) שאיתרו את הבלוג שלי....


למי שלא זוכר:

http://gilad-scratch.blogspot.com/2008/04/blog-post_29.html


אבל אני חייב להבין..מה ?,הם קוראים כל בלוג מחונטרש שמבקש להירשם לשירות?

כאילו, אני כבר רואה את זה..... לארי פייג' מקבל אימיל בהול שהנושא שלו:

מה לעשות?????


מצטערים להפריע לך... אבל זה נושא של חיים ומוות. אנחנו כבר כמה ימים שוברים את הראש האם לאשר את הבלוג הזה או לא.....

פיג' היהודי כמובן זוכר כמה מילים בעברית מבית אמא ,אבל זה לא מספיק לו ,והוא מזמין מיד את המתרגם הראשי לענייני עברית. לאחר שהבחור מסביר לו בקצרה על מה מדובר הוא מזמין את מר. BRAIN (סרגי,בשבילכם)

(זה לא קצת מטופש שלמייסדי גוגל קוראים מוח ועמוד כי זה בעצמם מה שעשה אותם בעזרת קצת מוח הם בנו את מדד העמוד PAGE- RANT המפורסם שלהם)


בכל אופן לאחר פגישה בהולה עם מר מוח הם מחליטים שהם לא יסכימו לחלל את שמה של גוגל וחס וחלילה חס ושלום לתת יד למהלך הנבזה והמרושע שביצעתי...

בכך גוגל למעשה הפסידה את הסיכוי היחידי שלה להפוך ליותר עשירים..
אני פורש!!! ומסיר את בלוק הפרסום המטופש הזה!
ומצידי שילכו לחפש - כי בזה הם הכי טובים!!.
(אחלה פואנטה-כדאי שאני אעצור פה!!)


אבל בכל אופן לסיכום, שחיפשתי תמונה לפוסט הזה..שימו לב במה ניתקלתי:





הרג אותי החלק בסוף:רק אל תספרו לגוגל...

מתחיל להלחיץ הגוגלים האלה!!

אין תגובות: