יום שלישי, 4 בנובמבר 2008

די,נמאס,תכתוב משהו!!!

די,די כבר יה מזניחן!!
תכתוב משהו בבלוג שלך , לא חייב מצחיק!
תכתוב על אנטומיה של סנאים העיקר שלא יראה כמו צ'רנוביל ביום שאחרי!

מה כל כך קשה לאסוף את עצמך לכיסא ולחנטרש כמה מילים על כלום!
הרי כלום מעולם לא היה פופולארי יותר מאז שהחנטריש הזה המציא את ה-SO CALLED מהפכה WEB2.0!
מה לא כתבתי בצ'אטים כבר בשנת 1996???
לא זוכר שאמרתי לעצמי ,די נמאס לי מה-WEB1.0 מתי כבר יגיע 2?

ולמה אני כותב בפונט של TIMES NEW ROMAN ומי זה לעזאזל הרומן הזה? ולמה החליטו שהוא יהיה הדיפולט?!
ולמה בשנת 2009 אני עדין מקליק על לוח עם 120 כפתורים במקום שהמחשב המטופש לא יקרא את המחשבות שלי?!
ניחא, ויתרנו על המכוניות המעופפות ,אבל מקלדת??? עם כל הליזרים, לא יכולתם לחשוב על משהו יותר יצירתי?!

ולמה יש למקלדת כזה חיבור מעפאן בצבע סגול שממילא אני לא רואה כלום -כי מאחורי המחשב יש לי חושך מרוב האבק ,ולמה שאני מזיז את המחשב כדי לחבר את המקלדת, 500 חוטים מזיזים לי את המסך ,המודם,המדפסת ומפילים לי את הרמקול למקום היחידי שהיד שלי לא מגיעה לשם?!
חוטים,למה אני מדבר ב-2009 על חוטים? -לא סגרנו שחוטים זה איטיז?
מה אתה עושה שם כל היום ביל גייטס? בשביל מה אני משלם לך? שתוריש את כל הכסף לאפריקה שעדין עוד לא המציאו את החוט?!!

אין תגובות: